![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Husqvarna prog o en D1.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag känner inte till Husqvarnas program, men det bör finnas någon ikon för text. Hoppas att någon annan kan hjälpa dig, med det.
Tänk på att inte skriva för långa texter, blir bokstäverna försmå så har dom en tendens att bli oläsliga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kanske så här?
Hej!
Jag har ingen egen erfarenhet av digitala broderimaskiner, men har lite idéer om lösningar... Först och främst, om din maskin tar bildfiler men inte vanlig text - skriv in receptet i ett bildbehandlingsprogram (Paint räcker), layouta och spara som en bildfil. Det finns ett par saker att fundera kring rent allmänt:
Alternativa metoder:
Nu ska jag sluta ösa.... ![]() Stort lycka till! // A Senast redigerad av ariadne den 2013-04-26 klockan 20:44. Anledning: förtydligande |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:35.