![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har skickat det svar privat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
En idé!
Köpte vaxduk till trädgårdsbordet häromdagen och kom på att det är ju en "flossad" baksida.... Hrmmm... Kom på att testa att sätta upp tyglappar på baksidan och det fungerade!! Utan nålar dessutom. Så nu ska det inhandlas en gardinstång och mer vaxduk så ska jag fixa mig en designervägg!
Vet dock inte hur stora lappar man kan sätta upp men ganska stora skulle jag tro! Bra och billigt tips (vaxduk på ÖB) till er som jag ville dela med mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset det verkar ju väldigt enkelt och praktiskt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
En vanlig fleecepläd funkar bra. Sy en kanal för rundstav eller en justerbar gardinstång i överkanten. Billigt och bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
designervägg
Vilken typ av gardinstång har ni?
Inga-Lill Frdidh |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej, jag har köpt en sådan "porös skiva" på brädgården som jag rollat, fungerar jättebra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har köpt en billig gardinstång på Dollarstore. Typ sådan som inte kostar så många kronor på IKEA. Har inte fått upp den riktigt än, för jag har inte bestämt mig på vilken vägg jag ska sätta den. Fördelen är att man lätt kan ta ner den och låta bara gardinstången med någon fin quilt på hänga kvar när man inte använder designväggen. Bara vika ihop eller rulla ihop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:42.