Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2013-01-08, 15:07   #6
Talla Talla är inte uppkopplad

Tack dreamcatcher för inlägget! Det gör inget att det är långt, det är mycket matnyttigt i det. Det var ju länge sedan jag själv gick på dagis och vi hade inga kardborreband då Det är onödigt att uppfinna hjulet på nytt, när det finns en massa kunskap om sådana självklara vardagsgrejor. Jag bor några mil utanför Sundsvall och även om vi brukar ha vinter här så kan det regna, även på vintern och i minusgrader. Men det är bra med alla tips, bättre fler, som med*brainstorming. Sedan kan man välja dem som passar bäst för eget bruk.

Jag har inte jeans till barnen. Har byxor av manchester och bomull som är rätt breda och med gummiband i midjan. Senaste skapelser är två par jeaggings-leggings i jeans jersey för lilltjejen. Hon tycker om byxor med fickor på

Tack Ann-Marie! Det tror jag är bra med överdragsbyxor i jeans. Det är nog skönare när det inte är för blöt. Jag brukar tänka hur jag själv gillar. Brukar själv undvika regnkläder, känner mig instängd i dem. Använder bara när jag måste, när det är kallt. Är det lite varmare, så väljer jag hellre vara lite smutsig eller blöt Men jag rullar inte i sandlådan på daglig basis

Hur markerar ni strumpor på bästa sätt? Jag funderat lite: på skaftet kan man inte sätta klisterlappen, där behövs ju att töjas. Under foten kanske ska kännas när barnen går? På ovansidan av foten? Det är kanske löjliga frågor, men sparar en del bryderier
Talla är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:09.