![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Tack dreamcatcher för inlägget! Det gör inget att det är långt, det är mycket matnyttigt i det. Det var ju länge sedan jag själv gick på dagis och vi hade inga kardborreband då
![]() Jag har inte jeans till barnen. Har byxor av manchester och bomull som är rätt breda och med gummiband i midjan. Senaste skapelser är två par jeaggings-leggings i jeans jersey för lilltjejen. Hon tycker om byxor med fickor på ![]() Tack Ann-Marie! Det tror jag är bra med överdragsbyxor i jeans. Det är nog skönare när det inte är för blöt. Jag brukar tänka hur jag själv gillar. Brukar själv undvika regnkläder, känner mig instängd i dem. Använder bara när jag måste, när det är kallt. Är det lite varmare, så väljer jag hellre vara lite smutsig eller blöt ![]() ![]() Hur markerar ni strumpor på bästa sätt? Jag funderat lite: på skaftet kan man inte sätta klisterlappen, där behövs ju att töjas. Under foten kanske ska kännas när barnen går? På ovansidan av foten? Det är kanske löjliga frågor, men sparar en del bryderier ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:09.