![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
![]() |
#1 |
Medlem sedan: maj 2012
Inlägg: 164
|
Kontakta din återförsäljare så får du hjälp med uppgradeing till senaste versionen och nerladdning av rätt drivrutiner för Windows 7.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 510
|
![]() Jag kontaktade Husqvarna men de kunde inte hjälpa mig så jag kunde ladda mönstret på min R&W.Allt annat funkade.
Så datorn den nya laptopen gav jag bort. Nu är jag orolig att min gamla dator ska ge upp. Aldrig mer en Husqvarna för mig. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:41.