![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har köpt mig en Brother Innovis 4000D och fick då med designeprogrammet PE designe. Är det ngn i Sverige som kan detta program väl. Jag vill gå en ordentlig kurs eller ngt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kan inte programmet särskilt bra, men kan tipsa om en bra handledning, om man kan engelska någorlunda. Man behöver inte vara jätteduktig, för hon som snackar är holländksa och pratar en för os svenskar ganska lättförståelig engelska.
http://www.artistitch.com/index.html Hon visar en massa grejer ur programmet. Inte i text, utan hon visar verkligen. Jättebra tycker jag! Senast redigerad av Avslutat medlemskap den 2005-11-12 klockan 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har någon möjligen provat hela hennes kurs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har det. Tycker bra om den. Har inget annat att jämföra med dock. Engagerade mig inte i alla delar lika mycket, utan det som var interssant fick lite mer uppmärksamhet.
Kanske skulle säga att det här var redan på version 4-tiden, för 5 år sdan ungefär. Grunderna är desamma, men jag förutsätter att det som är nytt i de olika versionerna efter också täcks in i de nya versionerna av kursen. Senast redigerad av Avslutat medlemskap den 2005-11-17 klockan 07:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:36.