![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Tack för alla svar!
Det blev tidsschemat som avgjorde, kör med det mellanlägg jag fått. Hittar det heller inte på hemsidan, det är gråmelerat. Dock hittar jag mellanlägg för stretchtyger där, så jag hoppas innerligt att det är sådant jag fått. Men det borde det väl vara om det står nonwoven.
Någon walkingfoot har jag inte tyvärr, men min mamma gav mig tipset att vända på tygen. Hade yttertyget överst förut, har mellanläget nu, och jag upplever att det fungerar bättre. Dock inte smärtfritt så jag får nog smalna av väskan lite. Hade ändå lagt dit 5 cm extra på både höjd och bredd, så det ser förhoppningsvis inte allt för tokigt ut. Hoppas innerligt att väskan inte ska töja sig mer när den väl används. Då det inre bomullstyget är rätt tunt har jag mellanlägg på det också enligt säljarens rekommendationer. Det är alltså ett ytterlager, två mellanlager och ett innerlager. Borde hålla sig något så när kan man tycka. Jag tyckte att det lätt blev veck när jag nålade tätare. Mellanlägget är helt bångstyrigt. Bila, är det den här filten du använder? Den ser inte ut att ge så mycket stadga om man bara kollar på bilden. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00070489/ God jul och återigen ett stort tack! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:21.