![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hundbrodyrer!
Hej!
Jag söker efter hundbrodyrer. Bla flatcoated retriever, hittat några st men dom är inte så fina ![]() Någon som vet var jag kan hitta fina? Eller finns det någon som har tid & lust att hjälpa mig att stygnsätta? Det ska vara en enkel variant. Mot betalning givetvis ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Embird har mycket broderier på hundar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag letar också efter fina hundbrodyrer
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Här hittar du också en del hundar http://www.emblibrary.com/EL/Sale.aspx
Just nu kan du köpa för 1,01$ styck, inte så blodigt (max 3 x 12 st, och det går bra att köpa färre än 12). De har ofta rea och de flesta broderier håller hög klass tycker jag. Har köpt en hel del därifrån. Titta på stygnantal och storlek för att få en uppfattning om hur "täta" broderierna är. Jag gillar deras broderier och att de ofta har rea. Står det rasnamn med kan du ju låta bli att brodera texten om du inte kan redigera. ![]() Broderiviruset har drabbat mig med - för tillfället är jag änglamakerska! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hundar, här kommer en länk med många olika hundar.
Senast redigerad av gko den 2012-12-14 klockan 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:25.