![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
På väg till Jönköping
Jag ska gå på kurs på sy/inspirationsmässan i Jönköping.(http://www.husqvarnaviking.com/se/26137.htm) Någon som har förslag på något utställning eller intressant ställe att stanna på på vägen dit (från Göteborg) på Fredag den 9/11?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inte ngn utställning precis men Tygfabriken i Husqvarna är ett ställe jag inte skulle missa om jag var i närheten. Nu kanske du inte är ute efter just tyg men det brukar finnas massor av billiga tyger.
Ha det så trevligt på mässan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Textilmuséet i Borås kanske? Det ligger precis jämte Rv 40. Har inte öppettiderna i huvudet, men googla på Borås textilmuseum så hittar du säkert info!// Syhälsningar, Christina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
finns ju en tygaffär i stan också, ohlssons tyger, på smedjegatan...
å en liten tygaffär med mest festtyger vid juneporten... men nyfiken, ska också gå en kurs där då.. vilken kurs e de du ska gå? ![]() //Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för svaren. Borås Textil museet har jag varit till och nu verkar det som de har stängt pga flytt. Jag få kolla tygfabriken i Husqvarna och de andra.
Jag ska på Frihandsbroderi med Pia Holm. Min dotter ska på Sy höstvackra koftan av fleece med Malin Ortmann. Vad ska du på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Dem kurserna lät me kul!
ville gå å få massa ny inspiration så va svårt att välja kurser... men tänkte att jag kanske mest har nytta av korsettkursen till slut så den blev de...får bara hoppas den e bra :/ dyr va den ju så... :P den e ju alla dagar så man hinner nog få massa inspiration runt omkring me... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:40.