![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dekor/Tryck på kläder
Hej!
Undrar om det är någon här som vet vart man kan få tag på sådana "gummi" tryck för att dekorera t.ex. en tröja med? Är det något man stryker på? Menar alltså inte tygmärkena som finns att stryka på. Eller finns det nåt speciellt papper man kan skriva ut egna symboler/motiv? Skall vara på trikå isf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag kan gissa på att de som säljer fotopaöper till skrivare säljer dessa. Jag har köpt a4 blad 5 pack på Gekås,Ullared för ca 59:- tror jag. det finns för ljusa eller mörka tyger. jag har använt det på t shirt och det funkade bra i/efter tvätt. Du lägger bladet i papperslådan på skrivaren och printar ut den bild du vill ha från din skrivare. Sedan skall du ganka snabbt lägga det på tyget o stryka. så förbered det innan. Smidigt och kul är det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
fototryck
Jag köpte pâ Claes Olssons, fanns ochksà för mörka och vita tyger
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:31.