![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Händer i sommar då?
Ja tänkte bara se lite vad ni ska ha för er i sommar? Alltid kul att veta =)Om inte annat kan man alltid få lite tips =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tänker titta på Lars Wallins klänningar på museét i Kristiansstad och en utställning som heter inpå särken eller något liknande på museét i Simrishamn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Utställning av Wallins klänningar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Särken först är en ny vad de kallar "basutställning" vilket borde innebära ett par år....??
Lars Wallin håller på till 4 november |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ett litet tips kan vara Skånetrafikens sommarkort som kostar 550 kronor och gäller för obehindrat antal resor mellan 15 juni och 15 augusti
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag åker upp till Stockholm för att se på den stora slöjd utställningen på Liljevachls. ´
http://www.liljevalchs.se/utstallningar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
"Sommarnöjet"
Jag skall röja, måla och tapetsera om i min syateljé. Efter att minst 2 st orkaner (Dagmar o. Emil) "rusat" genom båda rummen så finns det en del att ta reda på. Sedan skall jag åka till Gravendal på konstutställning. I övrigt blir det att träna hunden och umgås med maken. sitta på altanen och njuta när det är fint väder.
Önskar Er alla en skön sommar. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:04.