Händer i sommar då?
Ja tänkte bara se lite vad ni ska ha för er i sommar? Alltid kul att veta =)Om inte annat kan man alltid få lite tips =)
|
Jag tänker titta på Lars Wallins klänningar på museét i Kristiansstad och en utställning som heter inpå särken eller något liknande på museét i Simrishamn
|
Utställning av Wallins klänningar
Citat:
När är de utställningarna. Det vore väldigt intressant att gå på dem, båda i Kristianstad och i Simrishamn. |
Särken först är en ny vad de kallar "basutställning" vilket borde innebära ett par år....??
Lars Wallin håller på till 4 november |
Ett litet tips kan vara Skånetrafikens sommarkort som kostar 550 kronor och gäller för obehindrat antal resor mellan 15 juni och 15 augusti
|
Jag åker upp till Stockholm för att se på den stora slöjd utställningen på Liljevachls. ´
http://www.liljevalchs.se/utstallningar :D |
"Sommarnöjet"
Jag skall röja, måla och tapetsera om i min syateljé. Efter att minst 2 st orkaner (Dagmar o. Emil) "rusat" genom båda rummen så finns det en del att ta reda på. Sedan skall jag åka till Gravendal på konstutställning. I övrigt blir det att träna hunden och umgås med maken. sitta på altanen och njuta när det är fint väder.
Önskar Er alla en skön sommar. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:16. |