![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Oj.
Det märks nu att jag inte är lika "inne" i språket som er ![]() Men jag har gjort färdigt en. Jag använde nog den metoden att sy av hörnen. Men jag vikte och klippte hörnen först, sicksackade runt tyget och sen sydde ihop det. Eftersom jag sicksackade så borde det inte fransa sig i kanten, men sen dels för att skydda kanten och för att göra det snyggt så satte jag ett kantband runt. Måste säga att jag har svårt att hänga med i vad du skriver. Men det är för jag är inte van vid språket som sagt. Men vad gäller att fälla in ett nät, det var också en ide jag hade. Men det skulle göra ytan för kardborre ganska liten. Och då finn en risk att den öppnas när jag inte vill. Eller att fönstret blir ganska litet. Men jag ska sy en till, och ska kolla på den iden igen. Men nåväl resultatet på den första versionen. Färdigställdes för några dagar sen, men varit lite upptagen på sistone. Ganska nöjd. Upptäckte vid några tillfällen att jag sytt fast delarna i fel ordning. Bland annat sydde jag på kardborren sist vilket var dels tungt för maskinen och svårt att komma åt men manskinen. Men några misstag kan man göra. ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:28.