![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
3D kortet ska tydligen inte fungera med Windows7. Det är det svar jag fått från Husqvarna. Och nu har jag har blivit tokig, Har krånglat med den här förbaskade kortläsare sedan i höstas. Den hittar inte kortläsaren får jag meddelande om hela tiden. Det märkliga är att när jag ska prova i mina två äldre datorer, där det har fungerat hela tiden förut så får jag samma meddelande. Och på dom har jag WinXP och Win 2000 Jag är arg, frusterad, besviken och ledsen över att jag inte kan använda min brodyrmaskin pga det här problemet. Dom struntar i oss med , som dom själv uttrycker sig, gammal programvara. Ok den är gammal men den duger åt mig. För jag syr bara för mitt nöjes skull. och nog sjutton ska det gå att använda på de gamla datorerna. Där är ju inget ändrat. Och allt detta började när jag köpte den nya datorn med Win7 på. Skit är det var det är.
Se bilden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Avinstallera programmet och ladda hem det igen (på datorn med XP, det har fungerat för mig) och ta bara hem de uppdateringar som hör till XP. Uppdateringarna programmerade om dongeln och reader/writern.
Nu fungerar 4D och reader/writern både på min dator med XP (som är från 2002) och på Vista och Windows 7. Har 3D fungerat förut på XP så måste det ju fungera igen tycker jag. Nu ominstallerade jag hela XP-programmet på datorn för den var seg som sirap och nu är den piggare. Men reader/writern fungerade före ominstalleringen också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Read & Writer
Min R6W fubgerar på min dator med XP men inte på windows 7.
Ska uppdatera och se om det funkar med min R6W sedan. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:57.