![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Att brodera spets/lace till kläder
Har fått i uppdrag att modifiera en klänning och undrar var jag kan hitta lace att brodera till kläder? Det ska vara ett löst borderi som sedan ska sys på en bit tyg och dekoreras med pärlor och paljetter. Det ska inte vara nåt stort broderi. Alla tips på sidor mottages tacksamt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här finns massor av lace, klicka på de olika kattegorierna så hittar du massor, blommor, djur och mycket annat.
http://www.emblibrary.com/EL/Browse....&Category=Lace Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack, då kollar jag in där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() du vet måste det vara just lace . på sue foxs ..vet att jag kanske skrev fel , men konstigt att hon inte är med i länkarna. men hon har just en som kanske kunde vara det du söker gratis egentligen är den menad till en skål men om man använder lite fantasi, vilket du har. så kan man göra med just detta olika motiv, sen har hon ju det underbara hjärtat... men om du ska ha pärlor eller annat så blir det som kaka på kaka,,,, skölj bort all under lägg så blir det lätt och behagligt till just det du ska ha den till det gäller alla lacearbeten..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja den som var till skål hittade jag också och provsydde igårkväll, den är helt ok. Ska gå in och kolla efter hjärtat också. Tack.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:17.