![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Leggings och fötter
Vad jag har fattat så är leggings som en strumpbyxa men utan fot (i slutet av 50-talet så hette det kalasbyxor och jag var fullkomligt överlycklig att jag fått både ett par röda och ett par gröna :-)) men VAD ska man ha på fötterna när man använder leggings? Ett par vanliga småsockor är ju inte så himla snyggt till tycker jag då.
Varför har man leggings och inte strumpbyxor? Det finns ju halvlånga leggings också men det är väl mer för sommarbruk. Ni som vet, jag är tacksam för svar. Jag har fastnat i grubblerier om det här :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ursäkta
Jag såg just att jag lagt detta i fel forum så nu ska jag flytta det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag brukar ha hellånga leggins och strumpor i samma färg under. Visst kunde man haft strumpbyxor, men leggins är mycket skönare, eftersom de inte kasar ned så man till slut har grenen i nivå med knäskålarna. Dessutom är leggins oftare av ett bättre material, men inte alltid. De håller längre dessutom, förmodligen eftersom de inte töjs lika mycket.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Men om man har högklackat? Eller kör man med strumpbyxor då? Praktiskt att veta att de sitter bra i grenen. Jag får nog köpa ett par och prova :-) Svarta, eftersom jag kör med knästödstrumpor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det finns tunna nylon(strump)sockar om man vill ha "sina vanliga" högklackade till.
H&M säljer t ex 3-pack för en tjuga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack. Jag får nog ta en vända till strumpdisken nästa gång jag är i Gävle ser jag och uppdatera förrådet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:18.