![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Jag var också där igår, tyckte det var sämre utbud än det brukar och det man ville ha hade jag redan köpt tidigare år, alltså blev det en sämre upprepning av förra gången. Nu är jag inte intresserad av lapptäcken så det tyckte jag var för mycket. Detta hindrade såklart inte att man kade ett 10-tal kassar med sig hem....(och ett antal tusingar fattigare). Hade så tråkigt att jag tänkte ge upp efter alltför kort tid, men då hände nåt! Jag råkade på en tjej som gjort jättefina tavlor sydda med filtningsmaskin eller vad den kallas, en massa nålar som filtar (eller vad den gör) fast ull på nålfilt till jättefina mönster. Verkar som om en helt ny värld just har öppnat sig, fanns fina bilder o kläder som exempel på hur detta funkar. Verkade helt oumbärligt fast man inte ens vetat att detta existerat (maskinen "syr" utan tråd) så en sån fick det bli! Hon jag träffade skulle ev ordna en kurs, hoppas det blir av, vi blev några som genast hakade på.
Janomes monter hade denna maskin för över 6.000:-, Kartehusets kostade 2.400:_, finns nån här på sysidan som vet vad det är för skillnad?? Senast redigerad av barkle den 2005-11-05 klockan 09:38. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:33.