![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#2 |
|
Jag var där igår. Mycket lapptäcke och mycket garner som vanligt. Simbra Siden, tygvaruhuset och e-slöjd var där och sålde "vanliga" tyger. Det fanns även andra som sålde tyger men jag minns inte vad de hette, så man kan göra lite fynd. Längst ner i vänstra hörnet fanns det någon firma som sålde massor av sybehörsprylar, resårer, nålar skärmattor ja allt mellan himel och jord till bra priser.
Förra året tyckte jag det var ganska trist i år var det bättre men det kan bero på att jag hade mer utbyte av symaskinsmontrarna. Skrev snabbt upp mig på att gå en liten minikurs på Janomes 8-trådiga overlock. Suck, väckte verkligen ha begär hade jag inte haft min superbra Pfaff 4862 så hade jag slagit till. Nu känns 17 000 (utan mässrabbaten som jag inte riktigt minns) lite väl mycket pengar. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:31.