![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() När min DD var nästan ny så gjorde min exakt likadant, det hjälpte inte hur mycket jag rengjorde, det var som om maskinen fått fnatt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag får nog ge upp och skicka iväg maskinen till "doktorn". Det känns lite surt för maskinen har passerat två år och då får man stå för fraktkostnad och arbete själv och det är bara tre månader sedan den var iväg på lagning. I och för sig så var det ett annat fel, men det blir dyrt. Det vore roligare att lägga dessa tusenlappar på tyger och sybehör istället.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Idag har har jag fått hem min maskin igen. Dom har bytt klippsensorn, så nu är allt frid och fröjd. Förvånad över att det gick så snabbt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Va skönt att det var så lätt avhjälpt. Hoppas det inte var allt för dyrt och lycka till med din syning nu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:33.