![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Broderprogram
Funderar (som så många andra) över program för stygnsättning... Har läst massa gamla trådar, men inte hittat "min" fråga...
Jag ska skaffa ett bra broderiprogram. Läser att många gillar Embird, som dessutom har ett bra pris. Hittade flera som gillar Digitizer och tycker att det är enkelt. Jag har möjlighet att få köpa ett begagnat PE Design. Nu är frågan, vilket ska jag välja av dessa tre? Jag vill ha ett program som är enkelt att lära sej men som samtidigt har så många "funktioner" som möjligt. Jag har hyffsat god datavana, men lite svårt för engelska när det blir mycket på en gång, så svensk bruksanvisning eller "kurs" är ett stort plus! Är inte så van vid att jobba med bilder i vanliga bildbehandlingsprogram om det har betydelse... Finns det någon som har erfarenhet av dessa tre program, eller åtminstone två av dem som kan råda/avråda mej? Vore hemskt tacksam för synpunkter! ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:56.