![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Fast jag har en liten bild så blir den jättestor och pixlig när jag tar in den i maskinbrodyrprogrammet.När jag minskar på storleken så blir denpytteliten eller bara en liten ruta trots att jag bara minskar bilden med någon pixel.
Kan någon förklara för mig vad jag gör för fel. Jag känner mig lite puckad... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad använder du för broderiprogram?
Vad för format är bilden sparad i, jpg, gif, tif...? Vad har du för upplösning (dpi) samt vilka pixeldimentioner har du på bilden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej !
När jag öppnar ett broderi i mitt program. Så är broderiet alltid jättestort på skärmen. Jag får se till att bilden visas i normal storlek. Skulle jag minska själva broderiet i stället skulle också bli pyttelitet. Förmodligen är ditt problem inte så enkelt, men ibland så. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() 3D Embroidery system.
och nu så blir undertråden bara ett masivt tjorv. bilden är VÄLDIGT enkel. Suck.Jag kanske ska ta och dricka en kopp... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:10.