![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
så där kan det bli när "kniven" som tar av tråden inte har gått tillbaka ordentligt utan tråden fastnar i den hela tiden. har fått så på min ibland. hoppas det löser sig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Spelar roll vad det är för fel på maskinen. Lämna in den.
Har du köpt en maskin så ska den fungera problemfritt. FÖr de sa väl inte att det skulle vara några problem med den som du fick på köpet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Jag har flera maskiner med liggande spole men trär inte "via plattan" skulle jag vilja påstå. Plattan är ju bara ett skydd över spole o spolhus. Kan du ta bort alla trådar och trä om undertråden och knäppa en bild utan plastplattan över så man ser hur det ser ut. Har du stängt av maskinen och slagit på den igen, ifall trådklippet kan ha fått sig en törn som nån skrev så kan det rätta till sig efter en omstart. Lycka till! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:18.