![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Syaffär i Göteborg
Hej!
Om några dagar ska jag åka till Göteborg. Jag hittar inte så bra där och undrar om det finns några bra syaffären att rekomendera? Gärna rätt centralt. MVH Lina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
[COLOR=darkblue]Knapp-Carlsson!![/COLOR]
Kyrkogatan 34. Dom har allt utom tyget. Och då menar jag allt. En urgammal butik med nummerlappar i kartong på en pinne. En verklig sevärdhet du bara måste besöka. Kyrkogatan är en av gatorna längs med domkyrkan. Gå från hörnet där Butterix ligger så har du den på vänster sida. Det går inte att missa den när man går förbi. Butiken har två ingångar från var ände och en serie små fönster emellan. http://www.knapp-carlsson.com/ Letar du efter tyg är Gårda Textil den mest välsorterade. Dom är dock inte särdeles billiga. Dom ligger på Kungsgatan 7B. Kungsgatan är paralellgata till Kyrkogatan, men Gårda Textil hittar du åt andra hållet i förhållande till Knapp-Carlsson, så att säga. Butiken ligger utanför den del av Kungsgatan som är mest kommersiell. Om du går från domkyrkan kommer du så småningom till en uppförsbacke. Om du fortsätter upp och börjar gå nerför så har du den där. Välkommen till Göteborg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så mycket!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:00.