![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Blomma Edelweiss
Är det någon som vet var jag får tag i en blomma som ser ut som edelweiss, ca 2,5 cm?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Embroidery Library C7418 är en Edelweiss
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den var fin Aina, men tyvärr var den ca 10 ggr för stor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Såg inte att den fanns i olika storlekar tror du det går att minska ner den från nästan 10 cm till 2,5 eller blir det bara ett plotter av stygn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Gud vad jag läser dåligt den var ju 10 cm vid och nästa 6 cm hög, det går nog att förminska?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Kolla alla seten med Edelweiss, det finns ju border som man ska kunna "plocka" ut endast blomman ur.
Något kan man förminska, men inte för mycket, då tappar man bort en massa stygn |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Behöver hjälp,kan inte skicka broderi till min maskin.
Vet inte vad som hänt,finns inga möjligheter att skicka över broderi till min maskin.Har ju sytt med den i några år, men nu är det lögn.Vet inte vad som hänt om det är jag eller maskinen som fått hjärnsläpp. Hoppas på hjälp.Hälsningar Gerd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:11.