![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Den metallbiten TS pratar om är nog svår att ersätta. Det är inte standard på alla kedjor, nämligen och oftast när en dragkedja går sönder där är det inte själva metallbiten som gett med sug utan bandet den sitter på.
Men slädar, stopp-pluttar til dragkedjans övre ände och dragkläppen går att ersätta med lite tur. I övriga fall är det nog byta kedjan som gäller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det finns att köpa en löst hela dragkedjehuset. Clas
Ohlsson har sålt dem tidigare. Slutat tyvärr. De är ganska dyra ca 75 kr i handeln men de är fortfarande prisvärt för mig i alla fall. Bibbi, på Bibbis Textil vet vad den heter. Kolla med henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det är inte löparen som är trasig.
Sånt har jag i lager mao jag sparar på skräp ![]() Det är metalldelen du sticker i löparen som är trasig. Det är omöjligt att byta (har försökt flera gånger) Så jag redan svarat frågeställaren. Byt dragkedja. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:44.