![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
pppp-betalning???
någon som köpt direkt från denna sida?? Har försökt men kan ej betala. Testat massor med gånger men funkar inte. Ska jag föra över pengar på kontot hos dom innan eller? Fattar inte??!! Skulle väl funka direkt med kortet, har provat e-kort och även veri.varianten men den vill inte ha några pengar.
Någon som vet?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också sytt efter dessa mönster. Liksom Bila är jag nöjd. Små justeringar har jag gjort ibland.. Även jag har köpt skivorna på Sypressen i Västerhaninge.
Det var lite svårt att förstå hur jag skulle gå tillväga i programmet. Viktigt att läsa anvisningarna. Ett danskt lexikon hade varit bra till en del ord. Kanske finns det på nätet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har inte beställt från den sidan men har vid ett par tillfällen stött på samma problem vid beställning från andra sidor. Jag har fått prova flera olika kort för att få det att fungera eller fått prova igen dagen efter. Så mitt råd till dig är att prova igen och om inte det fungerar kontakta den aktuella försäljaren.
Jag har provat att sy efter de aktuella skivorna och de har fungerat bra. Håller tex just nu på med en herrkavaj som jag hämtat mönstret från leko-cd och jag har knappt behövt göra några ändringar alls. Jag har handlat från http://www.sewingpatterns.com/leko.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nevermind.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Testade idag igen
![]() Tack för tipset Mari Ska bli spännande att prova dessa, ni verkar va en del som testat och vatt nöjda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag räknade om måtten som jag matade in till tum, men på mönsterdelarna som jag skrev ut stog måtten i cm. Så kanske fungerar det att mata in måten i cm, har inte testat det ännu. Anledningen till att jag beställde från sewingpatterns.com var att det var det ända stället som jag hittade den skivan som jag ville ha.
Jag behövde inte betala tull när jag beställde, Skickade efter tre mönster och de kom i ett brev direkt till brevlådan. Tror att risken det fastnar i tullen är större att om det man skickar efter kommer i paket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Jag skickade precis efter tyg från USA och där fick jag en saftig tullkostnad. Var visserligen i paket. Nu var det ett specialtyg så det var ändå värt pengarna eftersom jag inte kunde hitta det på närmare håll. Frå fundera vidare på om de där CD-mönsterna ska inhandlas några st. Vill gärna ha tag på bra herrmönster för anorak och jag har för mig att de ska finnas en del där. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
jag har märkt att vissa leverantörer är justa när de anger värde på innehållet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag har köpt mönster både från Sypressen i Västerhaninge och från sewingpattern.com.
Jag tycker inte alls att det är besvärligt USA mönsterna, som är destom mycket billigare. Det är ju bara att mäta upp sig med ett inch-måttband. Många måttband har både cm och inch. Jag har sytt från båda och dom har fungerat jättebra. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:20.