![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Överföra en logga
Hej alla ni som gör maskinbrodyr. Kan man få lite hjälp? Jag undrar om man kan överföra en logotype till tyg genom sånt som ni kan? Och skulle någon kunna åta sig att göra det i så fall (mot betalning så klart)? Jag har väldigt suddiga begrepp om vad som krävs för att göra en brodyr med symaskin så om frågan är otroligt dum har det sin förklaring. Nu har jag kastat ut tråden i alla fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det går inte bara föra över en bild så det är en broderfil.
Bilden ska stygnsättas och för det behövs ett stygnsättningsprogram, och sedan att man broderar den, med en brodermaskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo, jag förstår att det är en process och att den innebär olika moment. Min trevare gäller mest om någon kan åta sig att göra det åt mig mot ersättning. Jag har inte intresse av att lära mig detta hantverk själv. Finns det någon firma som gör sånt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Reklamtryckerier gör sånt ibland annars, ifall du inte får fatt på någon privatperson som är sugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:48.