![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
gardin till burspråk
jag har flyttat å i köket finns ett burspråksfönster. Det finns ingen gardinstång å det vill jag inte ha heller. Den förra ägaren sydde gardiner som sitter fast med kardborreband längst upp på fönstret. Nu vill jag sy typ hissgardiner för att slippa insynen. Men jag vet inte hur jag gör eftersom jag inte vill sätta upp nån stång eller så.
Glad för tips!! Hälsn Evalena. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det måste väl kunna funka med karborre. Sätt kardborre på en trälist så får du en distans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ja kardborren sitter på en smal trälist redan. Men hur gör jag med linorna? jag har aldrig sytt hissgardiner så jag har ingen riktig koll på hur det kan se ut heller. har googlat massor,men har inte hittat nån lösning som är bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kika på den här länken http://tispsytessie.blogspot.com/200...issgardin.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jo tack den där har jag sett å sparat för den var lätt att fatta, men det måste väl fortfarande vara en gardinstång? Å det är det jag inte har å inte vill ha heller, för jag tycker själva burspråket är så snyggt.
Flera tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tror inte du behöver gardinstång. Använd listen och borra hål för snörena.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Här är en serie på 4 delar som visar hur du gör för att få en hissgardin på ett mycket snyggt och enkelt sätt. Kanske något för dig
http://www.youtube.com/watch?v=M2nzb...eature=related /ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:10.