![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#13 |
|
Jag blev VERKLIGEN inspirerad, både av beskrivning och bilderna i ditt album. Och ja, du har nog rätt i att yttertyget nog inte riktigt kommit till sin rätt om jag använt torktumlare. Men jag ser fram emot fler försök. Kommer definitivt att prova ditt tips om klädborste. (Ska försöka låna någons tumlare också...)
Jag använde ett bomullstyg (det yttre), tre linnetyger och ett satintyg. Lagom stadigt till den väskmodellen, tyckte jag. Det är svårt att försöka visa på bild, i verkligheten ser det ännu bättre ut, riktigt tredimensionellt och rör sig så härligt. Ska nog gå och gräva lite i mina tyggömmor igen nu - jag har en hel del tyger som jag inte vet vad jag ska använda till, och de passar ju perfekt till den här tekniken. Alexandra |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:59.