![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#2 |
|
Hej
Min "syskrubb" är min klädkammare, som är 1,60 x 1,60. Det är trångt, för jag har ju mina kläder där också, och tre symaskiner. Jag har satt upp en hylla ovanför industrimaskinen, där har jag broderitrådarna, lite mönster och mönsterkorten till broderierna. En hurts på bänken där jag har de två andra maskinerna, och längst in mot väggen har jag mina vanliga trådrullar, sen kan man ju "nåla upp" mycket på väggen. Trångt, men jag har roligt där inne i "syskrubben" ![]() Klippa får jag göra på köksbordet och om det är båtkapell, ja då får jag ta till "stora klippbordet" vardagsrumsgolvet! Små plastlådor med lock är bra att ha saker i, tråd och sånt, hyllor är ju också bra att ha. Men när man sitter och syr, då blir det stökigt. Hoppas att Du får till det bra i din syhörna. Aina |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:49.