![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Hon hade visst bara kuddar kring sig i Tildas hus, jag mindes fel.
Men nu blev jag alldeles Tilda-sjuk! Tittade på alla Tildaböcker på Adlibris, vill ha alla!!!! http://www.adlibris.com/se/searchres...omproduct=true |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tilda Characters Collection innehåller inga nya mönster
utan bara sådana som redan finns i de tidigare böckerna. & inte innehåller den mönster i färdig-storlek att använda heller, utan bara ett litet mönsterblad som man måste ha möjlighet att förstora rejält själv. Så även om nu själva småböckerna i kollektionen innehåller som vanligt helt ljuvliga bilder så har kanske många blivit en smula besvikna på den. Själv väntar jag på den engelska utgåvan av Tildas Atelier (Tildas Studio på eng) som släpps den 26 aug. Få se var den kan bli billigast att köpa ifrån... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
I Tildas Atelier är det jättefina mönster på en elefant och giraff. Blir jättefina uppsydda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Är boken bättre på engelska eller varför väljer du att köpa den engelska och inte den norska om man får vara nyfiken...? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Innehållet/bilderna/mönstren i böckerna är precis desamma, så det var dels priserna, (runt jul 2010 betalade jag ca SEK 570:- för 8 st Tildaböcker (fri frakt till Sverige om man beställer för minst 25£ från amazon.co.uk) ) dels är det så att jag har lättare för engelskan framför norskan... (borde kanske skämmas liite för det ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Men ändå väldigt charmigt... Det va ett riktigt bra pris på så många Tildaböcker! Men det blir nog bara att jag beställer 1 åt gången så jag får nog ta från Adlibris när tillfälle ges ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:04.