![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Överlappning av Bokstäver i 4D
Är det någon som vet om man kan brodera bokstäver "på" varandra utan att den broderar båda hela bokstäverna. Jag ska skriva LOVE på en handduk och vill att lite av O:et ska täckas av V:et och V:et ska täckas lite av E:et. Broderar den bokstäverna fullt ut eller försvinner det som ska "täckas över"?? Hoppas ni förstår vad jag menar och att någon kanske provat???
Tacksam för svar snarast ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu har inte jag det programmet, men nog ska Du kunna brodera bokstäverna "lite omlott"
Är det bara lite av bokstäverna som ska "gå omlott" gör det säkert inget om stygnen kommer på varandra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Överlappningar i broderi
Hej! Har du 4D kan göra din text i programmet. Jag öppnade 4D, klicka på letters. Skriv sedan första bokstaven klicka apply. Markera den första du skrev och skriv sedan nästa bokstav. När du skrivit t ex love kan du nu flytta ihop och isär bokstäverna tills du är nöjd. Klicka då på design nere till höger. Gå sedan upp i verktygsfältet och klicka på coloursort om du ska ha alla bokstäverna i samma färg. Klicka sedan på combine och ditt broderi skapas och överlappningarna tas bort. Med vänlig hälsning Anne H
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej och tack för svaren!!
Provade att göra så och när man flyttade bokstäverna såg man att de var "avskurna"!!!!! Tack tack ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:17.