![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Jadå, jag köper tyg och river ut bilder och favoritmarkerar modeller och mönster. Jag har helt klart för mig hur bra det kommer att bli. Det där med att komma till skott är det värre med.
Men nu måste jag nog börja snart, tyggarderoben håller på att sprängas och jag törs inte komma hem med mer tyg för då sparkar nog min man ut mig... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Hahaha ja det är väl följetråden: "Är det bara jag som smygköper tyg?"
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Det värsta är när man börjar sy men lägger åt sidan och börjar på nästa projekt.
jag har en halvsydd korsett, delar till ytterliga två utklippta samt delar till en Playboy bunnydräkt och en CheongSam och ... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Så vansinnigt roligt det var att läsa det här! Helt plötsligt känner jag mig inte så usel längre.
Jag trodde det bara var jag som sydde i huvudet och att alla andra sydde i verkligheten. Precis som någon tidigare skrev vaknar jag tidigt, tidigt på helgerna och hjärnan går på högvarv. Brukar kanske hinna med att plocka fram ett tyg och känna på det innan verkligheten (barn, man och hus) pockar på uppmärksamhet. Vad skönt att vi är flera! ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Nej. Det finns fler som smygköper tyg. Jag finns. Några påsar ligger kvar på jobbet för jag inser att jag inte kan komma hem med mer. ”Du har inte köpt MER TYG???!!!” utbrister min man ibland som tycker det är ofattbart att ha en hel garderob full och ändå vilja ha mer. Likheterna med missbruk blir tyvärr fler och fler. Nu gömmer jag tygpåsarna...
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:52.

Hybrid-visning