![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Har laddat ner prov-versionen Embird nu men antar att ja måste vänta på reg.koden.... känner mej less å lessen i ögat
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Så snart Du har betalt för programmet så får Du Ditt lösen.
Det brukar komma inom några minuter eller timmar. Du får inget lösen om Du bara har demo-versionen och inte betalt för programmet. Du kan köpa det i delar. Ska Du stygnsätta behöver Du Förutom Basic,Studio, och om Du ska stygnsätta text behöver Du Font Engine |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Aha, okej
Hm, int ens de förstod ja då Kanske smartast å köpa skivan då 40:- Eller? Trodde man kunde prova de gratis en månad innan man köpte nåt.. Vad behövs om jag vill hämta bilder från nätet å stygnsätta tro? Hoppas ni int ä less på mej å mina funderingar här redan ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
För PE-designlite ä väl ingen nöjd me eller? Ja ha då inte lyckats me å stygnsätta mer än en liten stackars bild me det programmet
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Visst kan Du använda programmet i 30 dagar innan Du köper det!
Programmet kostar mer än 40,- Du kan se priderna på de olika delarna på Embirds hemsida Men billigast köper man hos Secretsof För att kunna stygnsätta behöver Du även delen Studio Embird köper man i delar |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Jo, ja vet ungefär va de kostar men de stod ju att om man har problem å ladda hem "proven" kunde man beställa den på skiva för 40kr... Eller ha ja missuppfattat de me?
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Det brukar inte vara något problem med att ladda hem filen.
Den filen är densamma som programmet. Har aldrig kollat vad det kostar att köpa cd:n Har man bara prov-versionen så kan man inte spara det man stygnsätter. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Nä, de förstår ja (att man int kan spara dom) men ja ha laddat ner, men då vill dom ha registrerings-nånting
Eller ha ja gjort fel.....igen Åh, va ja känn mej jobbig ![]() Blir man mer nöjd me Embird än me PE-design lite tro? |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:48.

Hm, int ens de förstod ja då
Kanske smartast å köpa skivan då 40:-
Eller? Trodde man kunde prova de gratis en månad innan man köpte nåt.. Vad behövs om jag vill hämta bilder från nätet å stygnsätta tro? Hoppas ni int ä less på mej å mina funderingar här redan 
Åh, va ja känn mej jobbig 
Hybrid-visning