![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
Ja, Fanny sa ratt du har, det ar Svedala i ett notskal. Jag kan tala om att det Svenska Raleighfruarna (ingen TV-serie an) klar sig precis som de gor hemma i Sverige, ingen skillnad har inte. Medans de amerikanska fruarna klar upp sig ordentligt nar det ar fest med hogklackat, paljetter, siden, aftonvaskor och allt vad som kan hora till, otroligt roligt och ingen ger dem ett evileye forrutom svenskarna da, ha ha. Mvh Marie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Jag själv har ju så svårt att inte fatta att man inte tar chansen! Chansen att klä upp sig ordentligt när till fälle ges menar jag.
Jag levde förr ett liv med mycket resor och fina partyn och det enda jag är ju tillfällena att få dra på med festklänningar och söta väskor etc! Nu syr jag och köper en del sådant fortfarande men det blir ögongodis i garderoben eftersom jag liksom bytt liv. När det är bröllop och så ser man ofta fast det står kavaj i klädkoden att många kör med 300 kronors klänningar från kedjorna. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:44.