![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Syfestival i Jönköping
Ser i kalendern att det blir en syfestival i Jönköping till våren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Såg det med, kul!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja såg det oxå men vad hände med Boråsmässan??? Jag kan tänka mej att åka både till Jönköping och Borås....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Borås brukar väll vara på hösten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Så trevligt med ännu en syfestival. Men enligt hemsidan är den 8-10 april och inte mars som det står här på sysidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Borås mässan är i september
Ska bli super kul att symässan kommer till Jönköping ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Boråsmässan var inte med i mässprogrammet jag fick....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Äntligen är det dags!
Jag blev nyfiken o ska titta på Baby GO!AccuQuilt tygskärmaskin. Verkar vara en kul grej. På Syfestivalen i Borås fanns ju en otrolig mathörna i mässlokalen. Hoppas på liknande på Elmia. Innan jag åker hem ska jag besöka TYGFABRIKEN i Husqvarna, den är värd ett besök. Tyger i alla prisklasser. http://www.tygfabriken.se/6178/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag o barnbarnet skulle åkt upp på lördag nu hade de blivit lite dubbelbokning så det blir en tripp upp imorn istället
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Ja det var stor skillnad på Malmö o Jönköping mässan iaf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag blev jättenöjd! Kom hem med tyger till väskor, dragkedjor och nålar. Jag och min kompis hade en toppendag! När är mässan i Stockholm?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jag var där idag och visst var det en mysig liten mässa men lite i minsta laget kanske.
Ändå fick jag köpt en hel del (brukar inte vara nåt problem direkt annars heller, hihi). Jag upplevde mässan i Borås större men ändå mysig och mässan i Malmö ännu större men väldigt "omysig". Man blir aldrig nöjd ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Det var min första sy-mässa och jag är helnöjd. Fyndade en hel del och kom hem rik på upplevelser! Många roliga workshops. Jag hade gott kunnat stanna där i två dar tror jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Jag hade en jättetrevlig dag på Elmia.
Köpte några quilttyger och senaste numret av Fat Quarter. Den tidningen lämnade jag in en prenumeration på och då fick man välja 2 tidningar gratis av tidigare utgivna nummer! Vad jag saknade bland utbudet av tyger så var det inredningstyger. Lyssnade även på en symaskinsförsäljares argument att köpa ett visst märke. Det hela gick ut på att prata illa om ett annat märke. Dålig stil......... Och än en gång, Tack Meg, för biljetten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Det var min första symässa också, men jag var otroligt belåten när jag åkte där ifrån!!! Förstår att ni som är lite mer vana vid sådana tillställningar tycker att det var lite litet, men för mig räckte det gott och väl! Jag kom hem med mycket inspiration, en ordentlig kasse med garn, ett underbart set med stickor och helt plötsligt har dygnet aldeles för få timmar!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:34.