![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ja vad härligt som jag längtat efter en ny säsong, de gamla säsongerna har de haft i repris på vardagarna runt 16.00 hela hösten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har ni missat avsnitten som gått av säsong 7 så finns de på Tv3 play. De finns där i ca 4 veckor efter att avsnitten visats på tv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Måste bara säg att jag älskar Prodjekt runway, MEN - sparka översättaren.
Blir snart tokig på den urusla textnigen. "ten minutes" betyder visst 15 min och "She didn´t even fit it properly" betyder tydligen "de passade inte ihop alls" !!!? Och förra veckan så sa de "tuesday" vilket översattes till Tisdag. Och så sägs det att svenskar blir allt sämre på språk - undrar varför. Jag vet att alla inte kan/vill se programen utan text men jag önskar att jag kunde stänga av textningen på tvn så jag slipper se eländet. Eller så kanske det är dax att börja ladda ner avsnitten otextade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fast tuesday betyder ju tisdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
"She didn´t even fit it properly" betyder tydligen "de passade inte ihop alls" <-- det reagerade jag också på, bland annat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag har också reagerat lite på översättningen trots att jag är döv och inte kan jämföra. Jag blir alltid arg när det är dålig översättning då vi som inte kan höra blir lidande.
Det jag störde på idag var när de inte ens bemödade med att översätta rhinestones... (Och sedan tydligen gjort rätt några meningar efter, och skrev kristaller..) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:11.