![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
![]() Tack snälla för alla svaren
Värmer i mitt hjärta så Var rädd att jag skulle få noll svar Men så blidde det juh inte ![]() Lite kluven på hur jag ska färga som sagt Haken är den att vi har en allmän tvättstuga där vi bor Mest räddd för att det ska bli färg rester kvar i tvättmaskinen och att jag sabbar för andras kläder eller våra Och det vill jag varken utsätta våra grannar för eller oss själva Samtidigt undrar jag om färgen försvinner om jag kör några maskiner på raken om det nu trots allt skulle vara så att det finns rester kvar i maskinen,vad tror ni? Jackan är ny och kommer i från HM Måste jag köra en tvätt på den innan jag färgar den? Eller kan jag färga den direkt när den kommer? Jackan är beige,så det borde väla inte vara några som helst att få den kolsvart,äller? *Värme och Ljus* |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:56.