![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bokrea
Hej på er
Såg att bokrean börjar idag. Någon som har hittat några roliga böcker om sömnad o dyl som ni vill tipsa om? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mitt enda bokreafynd hittills är Enkelt att sy av Lotta Jansdotter.
Sen råkade jag få syn på Cath Kidstons Sy! och då fick även den följa hem. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Visserligen inte bokrea, men har precis beställt nya Tilda-boken:
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=8202350727 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag gick till Åhléns och fick med mig följande:
Virkade accessoarer av Jan Eaton. Den verkar bra för oss nybörjare som, nätt och jämnt, kan virka en sné grytlapp ![]() Berlocker- gör egna armband,halsband och örhängen av Gabriella Sellors. Här finns mycket att pyssla med och massor av bilder. Väskor, väskor av Dorothy Wood. Ett 15-tal väskor att sy och dekorera. Beskrivningarna kunde varit lite bättre, även om det är ganska enkla modeller. Jag tycker dock att väskorna är söta ![]() Passade också på att skaffa lite kokböcker samt en del humorböcker. Glada hälsningar Ann- bokmal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag var på både Åhlens och Akadameibokhandeln idag. Jag fick med mig Sömmar och Stygn (Anita Gunnars) och Underkläder. Den senare inte så mycket av en praktisk sömnadsbok, men en bra bok att slå i
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag hittade också lite böcker på rean. Berlocker, Sömmar och stygn och Virkade accessoarer, jag hittade också en inredningsbok och en qigongbok och dessutom fick hundraåringen följa med hem, "alla" har läst den utom jag tror jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:24.