![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#14 |
|
Hej!
Nu är jag åter i verkligheten och kan inviga min vagn ![]() Till chassit köpte jag sprayfärg på färgaffären i stan. Det funkar på plast, trä, metall... Gäller bara att stå ute eller i väl ventilerad lokal, inget bra att andas in... Sambon fick göra den biten ![]() Sufletten klippte jag loss del för del och målade efter och syddeihop en ny. Gjorde dock inte som det var innan, tog också bort " extra tyg" som jag tyckte var för mkt. Gjorde heller inte kanaler på insiden som suflett delarna löper i utan sydde fast ett antal knytband istället. Tyckte det var enklare. Viktig lärdom: Om man har suflett med samma anordning som jag så är det viktigt att sy tyget tajt!!! Annars så stannar inte sufletten uppe utan åker ner igen. Fick sy tyget mindre 2 gånger innan jag fick det att funka och jag trodde jag gjort sönder spännena eftersom de inte "funkade". Man är inte så smart alltid ![]() De andra delarna är som du säger, enklare... Lycka till! Vill gärna se det färdiga resultatet. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:07.