![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Billig tråd och tillbehör
Hej
Jag undrar om det är någon som tycker att tråden och "pappret" är väldigt dyrt. Skulle vilja veta om det finns intresse för att köpa detta till nästan halva priset, mot butikspriserna. Jag funderar på att öppna en internetbutik för detta. Om intresse finnes, hör av Dej Vi sys Irre |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Det är svårt att hitta tillbehör till bra priser. Tillbehören kostar nästan lika mycket som tyget ibland.
Hör av dig om det blir nåt företag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Självklart är man alltid intresserad av att komma över billigare material. Håller med om att tillbehören kan vara lika dyra som tygerna ibland.
/Nette |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
Hej. Det var en bra ide. Kan även tipsa om - www.stoffochstil.se- de har mycket billiga tyger och sybehör. Gunnel
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jäpp, intresserad
...av tråd och tillbehör till halva priset. Jag är väldigt nyfiken på det "nya"? puff-materialet. Det blev inte SÅ himla bra när jag la in tjockt garn för att få volym.
Vänliga hälsningar Birgit |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() helt klart att man är intresserad
men solbrodyr är billiga med synd bara att frakten är så dyr |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
intresserad
Japp, jag skulle också vara intresserad. Som färsking på området vore det en fördel om det också kunde stå en rad om användningsområde till de olika produkterna. Det ska ju till mer än tråd för ett bra resultat har jag förstått.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Klart att man är intresserad av att få tag i billiga grejor!!
Men min tråd köper jag gärna hos Solbrodyr/Sunembroidery. De har bra priser på Sulky och även på mycket av stabiliseringsmaterialet. Väldigt serviceminded också! Ville bara peka dit, om det är någon som inte kände till dem! Hoppas jag inte bryter mot forumets regler när jag pushar för ett företag så här... Men jag tycker bara att de är så bra!! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:42.