![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Hej
Jag har en 8 trådig Baby Lock och är jätte nöjd med den. Den är lätt att trä om från täcksöm till overlock. Jag har köpt den på Bäckebol symaskiner. Där har de den inne och även den vanliga Over locken från Baby lock. Jag älskar min maskin syr på den nästan varje dag. Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
8-trådig
Hej!
Vad fick du betala för den 8-trådiga? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Hej!
Jag betalade 15tusen för babylocken Man kan sy 8-tråds söm En 8-tråds söm är en kombination av 4-tråds overlock och 4-tråds trippelsöm. 8-tråds sömmen är perfekt för att sy i kraftigt vävt tyg och för dekorativa toppstickningar med dekorativ overlock kantavslutning. 5-trådig säkerhetssöm 4-trådig säkerhetssöm trippelsöm-6mm tvillingsöm-bred-6mm Tvillingsöm blir raksöm på ena sidan overlockad på andra sidan. Sen har den hur många sömmar som helst till Jag köpte den här maskinen för den var så enkel att trä +tvillingsömmarna har en Bernett334DS(overlock)som inte är helt fel att sy på. MVH Doris |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:44.