![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jodå jag har gjort om allt ett par gånger, å startat om åxå ett par gånger...men nu har jag då hittat efter din hjälp, att jag har 64 bitars. Skit åxå...Men jag får väl ta kontakt med Brother å kolla läget. Va gör jag annars...Jobbigt när jag är nu kan Pe Design. Aldrig får man vara riktigt glad
![]() Men stort Tack Sotis för hjälpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kollade runt lite på Embirds Basic. Där står nåt om 32 bitars, funkar då inte det heller i min nya dator, snyft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo, det ska finnas någon form av Betaversion av Embird för 64-bitars. Vet att det skrivits om det här på Sysidan, men eftersom jag inte har 64 kollade jag inte närmare.
Embird är ju ett program som hela tiden utvecklas och försöker hänga med i svängarna, så det kommer säkert att finnas support för 64 bitars och vad mer som kan komma! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag får helt enkelt ladda ner o testa, det kanske räcker med basic för mig å då blir det ju inte så saftiga pengar trots allt.
Men jag kollar med Brother först. Jag kan höra av mig igen om det nu är nån annan som sitter med samma problem som jag. Tack Sotis, det är skönt att du är här ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Om man inte gör egna stygnsättningar tycker jag att Embird Basic klår PE Design med hästlängder!
Såklart vi föröker hjälpa varann när vi kan här! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Inte för att jag ägde problemet just nu.Men Sotis du svarar ofta och är kunnig ++++++./ Bibbi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har nu laddat ner demot av Embird o genast kommer alla frågorna, så håll i er...
Min största båge 20x30 cm, måste jag dela broderierna i programmet, eller väljer jag båge först i programmer å lägger sen i broderiet? Det blir väl ingen skillnad på broderierna jag menar i storlek?Jag har ju återkommande broderikunder å då är det ju en fördel om det blir samma resultat ![]() Jag behöver alltså bara en Usb pinne för att föra över från datan till maskinen? Det är svårt att lära gamla kärringar att sitta... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:49.