![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
#4 |
|
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
|
Kan tillägga att jag även har ett gammalt Bernina Artista på min Windows 7-dator. Däremot har jag ingen erfarenhet alls av HQ-programmen. Ofta brukar själva programmen funka, men drivrutiner till kortskrivare och donglar saknas.
Återigen: Jag har 32 bitars. Med 64 bitars är det flera program som inte funkar bra, efter vad jag har hört. |
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:08.






Trådad visning