![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Broderad Linnea (blomman) var kan jag hitta det?
Hej hej, Ska brodera en Linnea (blomman) på en mössa. Har Husqvarnas lilla linnea, har förstorat den. Broderiet ska vara ca 8-10 cm brett. Det blir inte riktigt bra, den blir inte så bsöt...någon som vet var det kan finnas någon finare? Den får gärna kosta, det gör inget, barad en är fin. Tack för all hjälp jag kan få. Annie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Linnéa Art Line har fina linneor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har mailat henne för ett bra tag sedan men inte fått svar...Kan man köpa dom via hennes sida? Jag hittar inte det på hennes sida.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Husqvarna kort12 har en fin Linneá
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det har varit en tråd om detta för inte så länge sedan och där länkades nog till Gunillas linnea om jag inte har fel för mej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja, det är den jag har. Jag har delat broderiet och bara använt två blommor och förstorat. Det blir inte 100% snyggt.Ser klumpigt och slarvigt ut, troligtvis för att det inte ska förstoras så mycket... Hittade foto på Linnea Art Lines Linnea, den ser fin ut. Hittar den inte i hennes nätbutik...
![]() Husqvarnakortet menade jag... Har sett tråden med Gunillas broderi, Jag vill ha en som är lite gulligare, sötare...skörare... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej !
Jag har dessvärre inte hunnit bygga färdigt min hemsida och jag beklagar att du tydligen inte fått svar (du skriver att du skrivit)...men jag har inte sett något mail (har du möjligen skrivit till min gamla mailadress som jag varit tvungen att döda pga all spammail). Du är välkommen att höra av dig på linneafredrikson1@gmail.com kram Linnea |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03.