![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag har läst en del här på sysidan om olika gratisprogram som finns på internet för mönsterkonstruktion. Jag har läst lite mer om dessa program, men känner mig fortfarande lite osäker (jag vill ju inte fylla datorn med alla dessa). Är det någon här som har bra erfarenhet av något? Varför är just det programmet bra? Mvh Malin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Vilken typ av program pratar du om? Sådana som automatiskt konstruerar mönster, eller program för dig att konstruera i?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
De program jag har läst om är t.ex. wild thing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Och fortfarande, vilken typ av program är du intresserad av? Sådana som du matar in mått och som gör mönstrena åt dig eller sådana som du ritar mönstrena i? Eller både och?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Båda typerna av program är av intresse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag är intresserad av den första varianten och även av något program liknande det Tim Gunn använder i sitt stilguidesprogram, dvs en program som visar vad olika kroppstyper klär i för olika stilar vad gäller längder,ringningar osv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag använder mönster från www.pppp.dk. Men dom är inte gratis, Jag tycker som är prisvärda. Du får många mönster på en cd-skiva. Du kör dom från skivan inget läggs in i datorn. Du kan använda samma mönster hur många gånger som helst och med olika mått.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:57.