![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Ökar symaskiner jorden dragningskraft? Eller är det möjligtvis tygerna som ökar jordens dragningskraft? Allt dras ju till golvet, när man syr och håller på med tyger. Varför?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kul att höra att man inte är ensam om att vimsa runt efter alla saker, tänker många gånger att jag ska sortera och ha bra ordning på alla grejor medans broderimaskinen syr. Men det slutar bara vid tanken, en dag kanske jag kommer igång.
Några saker som jag däremot brukar göra är att rita av mönster och klippa till tyg den ena dagen och sy nästa, då är jag utvilad och det är inte lika stor risk att jag gör fel. Har också funderat på att sy ett överdrag till stolen i mitt syrum där jag gör fickor på baksidan av ryggstödet, som man kan stoppa det nödvändigaste i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Det försvinner grejor hos mig med. Jag har försettt mig med flera sprättar, många saxar av mindra typ, flera måttband mm.
Då behöver jag inte leta utan tar fram en annan ur lådan. Rätt som det är dyker det försvunna upp. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:30.