![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Lagre nedlastede broderifiler
Hei!
Jeg trenger litt hjelp ![]() Kan noen skrive punktvis ned hvordan man laster ned broderifilene, finner igjen dem på pc maskinen og deretter får dem over på USB kabel til en Husqvarna maskin som jeg har?? Nå har jeg holdt på hele helgen, laster ned men finner dem ikke igjen på pc maskin.... Maskin spør aldri om hvor jeg vil lagre filene, den bare laster ned og så finner jeg det ikke igjen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Oftast lägger sig sakerna du laddar ner i dina dokument titta där
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Skapa en ny mapp som du döper till broderi eller nåt och lagra dom dä så vet du vart dom finns.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Öppna din Utforskare och titta i mappen "download" Filerna kan ligga där per automatik. Skapa en undermapp där som du döper till "broderi".
Sen går du till sidan med de filer som du vill ladda ner i din dator. Högerklicka på filen och välj "spara som" Du letar då upp din fil "download/broderi" och lägger filen där. Hoppas du förstår vad jag menar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Tusen takk, jeg har endelig fått til det nå...Nå får vi se om jeg klarer å få lastet det ned dit det skal med en gang.. Forresten, min maskin vil ha vp3 filer, men det er ikke alle steder det finnes, er det noe annet format jeg kan velge da som vil kunne gå? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det finns ett program att ladda ner (gratis) "pulse Ambassador" dár du kan omvandla de flesta filer, till de du vill ha
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:14.