![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Hej Du kan kolla på Embird.com, där har du priser på alla program. Man måste ladda hem programmet och testa det gratis först innan man köper det. Där står vad basprogrammet och alla tillval kostar, jag köpte mitt från www.secretsof.com, lite billigare där. Jag måste säga att det är ett mycket bra program.
Lapplotta |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
hej och tack, var där, tycker jag bara cirkulerar runt och hittar inga tydliga priser.... någon som har en länk till priserna direkt?
Misstänker att jag behöver basen, fonten och nått mer för att stygnsätta. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Går man in under "embird, Prices & Ordering" hittar man priserna på de olika delarna
http://www.secretsof.com/content/1869 Du behöver Basic, och för att stygnsätta behöver Du Studio. För att stygnsätta text behöver Du Font Engine |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Detta hittar jag:
*Digitizing Tools 6.0 part of Studio 6.0 *Sfumato Stitch 6.0 part of Studio 6.0 + Sfumato Stitch 2.0 *Font Engine Kostar hela studio 6.0 mer men jag behöver bara Sfumato Stitch 6.0 för att stygnsätta? Vad mer ingår i hela studio? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
hittade!
Så i runda slängar 398 dollares? Då kan jag ladda vektor bilder, stygnsätta, ladda typsnitt från word?! och automatiskt stygnsätta? Men manuell stygnsättning är bäst? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Är Embird 2010 bättre 3D professional? I så fall på vilka sätt? Tacksam för era åsikter, ni som arbetat ett tag i dessa program! :-)
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Studio - Digitizing Tools
Den delen behöver Du för att göra stygnsättningar. Det blir bäst om man stygnsätter manuellt, det är min åsikt. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:43.

Hybrid-visning