![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Symässa Kviberg
Har varit på symässan i Göteborg Kviberg.
Det var mycket folk i lördags när jag var där.Trångt men gemytligt. Tyskland ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag trillade in i förbifarten i söndags. Jag gjorde faktiskt ett par fynd som jag är riktigt nöjd med. Förra gången tror jag inte jag köpte något alls.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tror att denna här gången var det bästa hittills av de som ordnar den här mässan (Symaskinsagenturen). Lokalen är ju lika stor, men man märker att det är fler inpackat och att det är fler av utställare som faktiskt har med ämnet att göra..
![]() Men ändå fanns det lite konstigheter som de där byxorna med billigt utseende och så packa påse a'la tv-shop men jag tror att jag inte var ensam om att inte tycka de var intressant för de stod tomma på kunder... ![]() Alltid trevligt att heja på "Tygaffären". Köpte ganska mycket. Skulle gärna vilja köpa mer, men jag fick prioritera lite. Och jag hittade nya utställare/saker att titta på även efter 3:e rundan. Normalt brukar man ha "sett klart" efter 1 runda, men det var mer utställare som ställde ut "mitt i" och inte bara ytterkanten! Att sysidans medlemmar får gå in gratis är alltid BRA! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Var inne i lördags jag oxå med lilla barnbarnet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:05.