![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Härligt att de skall öppna i Göteborg.Jag brukar planera in S o S i Drammen i Norge, när jag hälsar på min släkt där. Passar på att köpa en hel del, men det är alltid något man ångrar i efterhand att man inte köpte.
Till Göteborg har jag som tur är, bara 7-8 mil... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis alla Göteborgare!!
Fast jag undrar varför vi inte har någon riktig tygaffär här i Kalmar. Fabriksboden som vi hade gick i konkurs och sen har vi bara Metra kvar som mest har gardintyger och lite klädtyger men det är inte alls mycket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Mellandelen, jag håller med! Fast har hört att Fabriksboden finns kvar i Nybro, men har inte kollat upp det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
OK, men i alla fall tycker jag att Kalmar är en så pass stor stad så jag tycker vi ska ha egen rejäl tygaffär.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Åh, håller tummarna för att Stoff & Stil även kommer till Stockholm snart!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Grattis alla göteborgare!
Vi sygalna stockholmare vill gärna att de öppnar här oxå!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Låter för bra för att
vara sant! Hoppas att det kommer ligga någorlunda centralt, så man kan ta sig dit med buss/spårvagn!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
stoff &stil
Jag har hört att det ska ligga i Bäckebol i någon avlagd coopaffär av något slag.Är dock inte säker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag är också otålig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Jag också!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Synd att info inte står på deras hemsida!
Jag har ringt o frågat, öppningen är fördröjd men till när visste dom inte riktigt! Men tycker att det vore bra att info, finns på deras hemsida. Vet att vi är många som ser fram mot detta, att få SoS närmare.
Önskar er alla en härlig solig vårdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Någon som hört något mer
... någon som hört något mer om det har öppnat ännu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
jag mejlade dem förra veckan och frågade men har ännu inte fått något svar. Så tyvärr vet jag inget.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Kolla hemsidan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag hade hoppats på öppnande till första juni..tidig semester i år. Men jag har också upptäckt tygaffären på lagerströmsplatsen. De har mycket fina tyger med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:45.